Pages

Friday 31 October 2014

Praktikal Minggu Ke Tiga (7 jul -11 jul)

Assalamualaikum..
Kini telah masuk minggu ke 3 saya menjalani latihan industri di GSAS. Tugasan untuk minggu ini ialah saya telah di berikan tugas untuk melakukan krja memasukkan data atau "key-in" data pada sistem REGALS dimana saya perlu mendaftar segala barang yg ada pada galeri terutama pada bahagian gambar-gambar.

Selain itu saya juga telah diberi tugas menyusun artifak yang terdapat di dalam bilik simpanan artifak. Disini adalah dimana semua barang artifak di simpan yang tidak dipamirkan lagi. Saya di tugaskan untuk menyusunnya mengikut tahun diterima.




Tugas seterusnya ialah saya di arahkan untuk membuat "cek list" ataupun menyemak senarai barang pameran dan kemudian akan di tanda pada borang sebagai tanda untuk membuktikan barang artifak tersebut tidak hilang atau tidak wujud.

No comments:

Post a Comment