Pages

Friday 31 October 2014

Praktikal Minggu Ke Empatbelas (22 sept - 26 sept)

Assalamualaikum..
Kini telah masuk minggu ke 14 saya menjalani latihan industri di GSAS. Pada minggu ini saya telah diberi tugas untuk membuat perbincangan sistem bersama pegawai teknologi maklumat. Saya telah berbincang dengan beliau mengenai maslah yang dihadapinya disini.

Selain itu juga saya telah diminta menulis keterangan barang artifak pada borang Senarai Penerimaan Artifak. Saya harus menulis caption tersebut mengikut format yang betul bermula dari nama, tempat dan tarikh penerimaan barang.

Seterusnya, saya telah lanjutkan perbincangan saya untuk memilih unutk menggunakan aplikasi visual basic bagi sistem ringkas saya.

Saya juga telah menyambung kerja-kerja mengukur artifak di seluruh kawasan galeri dan mencatatnya pada borang senarai penerimaan.

No comments:

Post a Comment