Pages

Friday 31 October 2014

Praktikal Minggu Ke Duabelas (8 sept - 12 sept)

Assalamualaikum..
Kini telah masuk minggu ke 12 saya menjalani latihan industri di GSAS. Tugas yang diberikan pada minggu ini ialah menjadi juru pandu dan pemantau dari Kem Perpaduan 1 Malaysia (Tarian) Peringkat Kebangsaan seramai 230 orang.

Seterusnya saya juga telah terima lawatan daripada pensyarah pemantau. Selain itu, saya telah diberi tugas membuat kerja-kerja fotostat borang senarai penerimaan artifak. Saya telah diajarkan cara menggunakan mesin fotostet dengan betul.

Akhir sekali saya telah mengiringi dan menjadi juru pandu pada lawatan daripada sekolah Al-Furqan. Kami telah diberi tugas untuk menganjurkan sebuah permainan yang berkaitan dengan galeri kepada pelajar-pelajar tersebut.


No comments:

Post a Comment